Financiële steun toegekend

Aan vijf nieuwe projecten is een financiële bijdrage toegezegd. Nieuwe aanvragen dienen uiterlijk 15 november ingediend te zijn om tijdens de eerstvolgende bestuursvergadering behandeld te worden.

Financiële steun toegekend aan vijf projecten

Tijdens de bestuursvergadering van 3 oktober jl. heeft het bestuur zorgvuldig de nieuw ingediende aanvragen beoordeeld. Aan vijf nieuwe projecten is een financiële bijdrage toegezegd. Stichting Steunfonds heeft hen hierover bericht.

Deadline nieuwe aanvragen

De eerstvolgende en gelijk alweer de laatste bestuursvergadering van dit jaar staat gepland op 22 november 2023. Het bestuur benadrukt dat vrijwilligers en organisaties die in aanmerking willen komen voor financiële steun van Stichting Steunfonds, uiterlijk op 15 november hun aanvraag ingediend moeten hebben. Aanvragen die na 15 november binnenkomen bij het bestuur, worden pas weer tijdens de eerste vergadering van 2024 behandeld.

Tip: doe de snelle voorwaardencheck!

Stichting Steunfonds verleent al sinds 1956 financiële steun aan projecten en activiteiten gericht op de vorming van jeugd en jongeren. Ondanks de brede mogelijkheden, stelt Stichting Steunfonds wel een aantal voorwaarden aan projecten en organisaties die in aanmerking willen komen voor financiële steun. Doe onze snelle voorwaardencheck en ontdek in zeven korte stappen of jouw project kans van slagen heeft.

Let op: het indienen van een aanvraag geeft geen garantie op toekenning van financiële steun. Het bestuur beoordeelt elke aanvraag afzonderlijk en met de grootst mogelijke aandacht. Over het genomen besluit wordt niet gecorrespondeerd.

Liever eerst nog even verder lezen?

Op onze informatiepagina lees je onder meer hoe een aanvraag indienen werkt, welke informatie je moet aanleveren en hoe lang het bijvoorbeeld duurt voor je uitsluitsel krijgt over het genomen besluit.