Moi Gekloi baan voor SCR

De nieuwe survivalbaan bij Scoutcentrum Rotterdam is mede mogelijk gemaakt door financiële ondersteuning van Stichting Steunfonds.

Nieuwe survivalbaan gerealiseerd

In september 2018 is een nieuwe survivalbaan geopend bij Scoutcentrum Rotterdam. Het Scoutcentrum Rotterdam heeft hiervoor een beroep gedaan op financiële ondersteuning van Stichting Steunfonds.

Uitdaging voor kinderen én volwassen

Midden in de Randstad, maar toch omringd door natuur. Dat maakt Scoutcentrum Rotterdam uniek én een prachtige locatie voor kinderen om zich te ontwikkelen. De nieuwe survivalbaan biedt hiervoor in elk geval meer dan genoeg uitdaging. En niet alleen voor kinderen, ook volwassenen en begeleiders kunnen hier hun borst natmaken. "Het ziet er eenvoudig uit, maar het is lastiger dan je denkt", aldus een begeleider van een scoutinggroep die met veel plezier het jaarlijkse zomerkamp had op het terrein van Scoutcentrum Rotterdam.