Sluitingsdatum nieuwe aanvragen

Nieuwe aanvraag indienen? Doe dit uiterlijk 15 mei Op 24 mei 2023 vindt de eerstvolgende bestuursvergadering plaats. Aanvragen die uiterlijk 15 mei 2023 zijn ingediend via het online aanvraagformulier, zullen door het bestuur besproken worden. Let op: alleen volledig ingevulde digitale aanvraagformulieren worden in behandeling genomen. Alle aanvragen die na deze datum aangeleverd worden, komen in

Nieuwe aanvraag indienen? Doe dit uiterlijk 15 mei

Op 24 mei 2023 vindt de eerstvolgende bestuursvergadering plaats. Aanvragen die uiterlijk 15 mei 2023 zijn ingediend via het online aanvraagformulier, zullen door het bestuur besproken worden. Let op: alleen volledig ingevulde digitale aanvraagformulieren worden in behandeling genomen. Alle aanvragen die na deze datum aangeleverd worden, komen in de bestuursvergadering van 26 juli 2023 aan bod.

Check of jouw project aan de voorwaarden voldoet

Om in aanmerking te komen voor financiële ondersteuning door Stichting Steunfonds, dient een project aan een aantal voorwaarden te voldoen. Zo is het alleen mogelijk om een bijdrage te ontvangen als het gaat om een project ten behoeve van de vorming en ontwikkeling van kinderen of jongeren. De snelle voorwaardencheck helpt je bepalen of het indienen van een aanvraag voor jouw project mogelijk is.

Let op: iedere aanvraag wordt apart beoordeeld door het bestuur. Het indienen van een aanvraag geeft geen garantie op toekenning van een financiële bijdrage.

Meer info?

Op onze informatiepagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Zo lees je hier meer over praktische zaken zoals de termijn waarop een terugkoppeling volgt na het indienen van een aanvraag, hoelang het duurt voor je over de financiële bijdrage kan beschikken en de (financiële) verantwoording van de besteding van toegekende steun.