Sluitingsdatum nieuwe aanvragen

Nieuwe aanvraag indienen? Doe dit uiterlijk 10 maart Op 24 maart 2023 vindt de eerstvolgende bestuursvergadering plaats. Tijdens deze vergadering worden nieuw binnengekomen aanvragen behandeld. De sluitingsdatum voor het indienen van nieuwe aanvragen is 10 maart 2023. Aanvragen die binnenkomen ná deze datum worden op de volgende bestuursvergadering behandeld. Let op: alleen volledig ingevulde digitale

Nieuwe aanvraag indienen? Doe dit uiterlijk 10 maart

Let op: alleen volledig ingevulde digitale aanvraagformulieren worden in behandeling genomen.

Meer informatie?

Voor antwoorden op veelgestelde vragen en verdere informatie over het indienen van een aanvraag, kun je terecht op onze informatiepagina. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact op. Jouw vraag komt dan bij onze bestuursleden terecht, die jouw vraag zo snel mogelijk oppakken.